Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją,
Chyba wieczyste - a jam niepożyta!
Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją
- Dante Alighieri Boska komedia
Więc tak początkowy zestaw do tuningu wyglądał tak:
Double Torque Prometheus(w zestawie z zębatkami przychodzą podkładki ale nie ma za to opóźniacza popychacza ja przełożyłem swój stary z stokowych zębatek)
Sprężyna główna M130 Guarder(okazała się być mocniejsza niż przewidywałem, mimo iż asgshop pisze 426 fps)
Sprężyna do AEG MS135SP Prometheus(planuję zamontować tą sprężynę)
Łożyska kulowe 7mm Classic Army(nie było lepszych ale te są całkiem dobre)
Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.2 Classic Army (raz że dmucham na zimne po incydencie kowala a dwa że przy mocniejszej sprężynie i tak trzeba zmienić prowadnice)
Wzmocniony popychacz do gearboxa V.2 King Arms (był wymieniany jako pierwszy po akcji na hotelu niestety padł)
Po wstępnej wymianie i testach okazało się, że tłok niestety nie wytrzymał :No: ...
Tłok wzmocniony (POM) Prometheus(tu się nie pierdoliłem brałem co najlepsze, odradza się tłoki aluminiowe a przy tym mogę włożyć praktycznie każdą sprężynę. głowica tłoka została bo nasza stockowa jest całkiem dobra)
I to by było prawie wszystko ale chyba będzie trzeba wymienić jeszcze
Wzmocniona głowica cylindra V.2 Prometheus (tutaj też droższy model ale przy tej sprężynie można z powodzeniem brać tą
Wzmocniona metalowa głowica cylindra (CNC) V.2 Deep Fire)
Reasumując:
To co zostanie z oryginalnego GB to :
=> spust i cała elektryka
=> cylinder
=> głowica tłoka
=> szkielet
=> sprężynki
=> anti reversal
=> silnik
Niestety resztę trzeba wymienić ale jeżeli planujecie robić to stopniowo to polecam zacząć w takiej kolejności:
Etap 1popychacz + prowadnica
Etap2głowica cylindra + tłok
Etap 3zębatki + łożyska + sprężyna
UWAGI
:
Silnik jest całkiem spoko ale przy wyższych sprężynach może być niezbędna wymiana.
W temacie tym mowa jest o częściach GB ale oczywiście jak ktoś chce dalej majsterkować to pewnie pod młotek powinna pójść prec lufa ale nie musi być ona nie wiadomo jak długa (zasada jest taka, że cylinder dobierany jest do długości lufy więc nie należy przesadzać bo miejsca w GB mało).