Może postrzelamy się troszkę poważniej,
wydaje się ciekawe :
---------------------------------------------
CYTAT z WMASG:
Autor: SiDi
Jeśli chcesz dynamicznego strzelania i dużej ilości zużytego kompozytu: daj spokój.
Jeśli kręcą Cię szybkie akcje z respami: wyluzuj.
Tym razem bawimy się nieco inaczej. Promowany będzie spryt i cierpliwość.
Czas:
06-06-09
0800-0930 wykłady z zadanego tematu ( tylko dla jednostek zwiadu)
1000 rozpoczęcie działań
2000 zakończenie działań bez względu na pozycję jednostek i wynik.
Miejsce:
Las Wiśniowa Góra
Jednostki:
oddziały zwiadowcze max 5 osobowe, rywalizujące ze sobą o miano najlepszego w regimencie
rekrutacja zgodnie z SPW w tym temacie.
oddziały ochrony terytorialnej max 2 współpracujące ze sobą
rekrutacja: Sidi na PW
Teren:
Obszar wrogiego państwa.
Gęsto zalesiony, dobrze rozpoznany, duża ilość cywili neutralnych lub nieokreślonych.
Zadanie:
Zrealizować maksymalną ilość zadanych celów. Każdy będzie punktowany.
Ewakuować przynajmniej jednego żywego przez granicę z danymi zebranymi w terenie.
Cele:
wyznaczone rozkazem specjalnym
Wyposażenie:
Obowiązkowo: OKULARY I CZERWONA SZMATA. Reszta w zależności od wewnętrznych ustaleń.
Kulki: ilość dowolna nie więcej niż 70 w magazynku.
Broń krótka i wsparcia zgodnie z SPW
pirotechnika i broń ppanc:
zabroniona pod każda postacią
Dozwolone miny-piszczki. Zasięg 3 metry.
Do zaliczenia jednego z celów potrzebny będzie wskaźnik laserowy. Im mocniejszy tym "bezpieczniejszy" dla oddziału ze względu na zasięg.
Trafienia:
Celem ćwiczeń jest ogólnie pojęte terenoznawstwo więc zasady ograniczam do minimum:
1. Trafiony pierwszy raz ma obowiązek:
- położyć się
- przyłożyć czerwoną szmatę do miejsca trafienia
- czekać na opatrzenie 10 min wzywając pomocy
- po udzieleniu pomocy medycznej ( założenie stałego opatrunku wojskowego bądź CAŁEGO bandaża) uczestniczy dalej w grze bez konsekwencji. Opatrunek MUSI się stale utrzymywać. Jeśli spadnie i nie zostanie poprawiony natychmiast następuje "Drugie trafienie".
- jeśli pomoc nie przyszła, automatycznie "dostaje" drugie trafienie
2. Trafiony drugi raz ma obowiązek:
- położyć się. NIE KONTAKTOWAĆ SIĘ Z NIKIM.
- założyć szmatę tak aby była jak najbardziej widoczna (głowa , lufa, wysoko podniesiona ręka ze szmatą)
- czekać,w pozycji leżącej, na odsunięcie się działań toczących się dookoła .
- w sposób niezakłócający rozgrywki wyjść z terenu działań najkrótsza drogą do granicy. Kończy grę.
- zameldować SMS pod podany numer o wyjściu z terenu.
Jeśli nie będzie dwu trzy krotnej przewagi oddziałów obrony terytorialnej zasady te będą dotyczyły tylko zwiadowców. Obrona będzie miała punkt respawn.
Chcę Was postawić w położeniu ściganej "zwierzyny".
Podejmiecie takie wyzwanie?
Tylko dowódcy ( lub osoby aktualnie dowodzące) kontaktują się ze "sztabem"
Osoby w odblaskowych kamizelkach są off game.
PAMIĘTAJCIE: Airsoft to spotkania oparte na zaufaniu. Omijając zasady odbierasz SOBIE cześć zabawy.
QUOTE
Rozkaz specjalny
Cele dla oddziałów zwiadowczych:
1. Zameldować szyfrogramem ( SMS ) przekroczenie własnej granicy z podaniem punktu przerwania (2 pkt)
2. Odnaleźć i pobrać 1 minę ze skrzyni zrzutu ( według danych podanych SMS w trakcie gry ) (3 pkt)
3. Odczytać symbole na budynku radiostacji (3pkt)
4. Zablokować główną drogę zaopatrzeniową przez założenie ładunków na drzewach w określonym miejscu (10 pkt) ZADANIE JEDNORAZOWE
5. Oświetlać IRR (wskaźnik laserowy) instalację obrony p.lot. w trakcie 1 min nalotu.
Nalot wywoływany SMS meldunkiem gotowości oddziału do oświetlenia. Czas nalotu określa sztab. (10pkt) ZADANIE JEDNORAZOWE
6. Rozpoznać prawidłowo liczebność sił ochraniających radiostację i odczytać stopień wojskowy dowodzącego ( będzie dobrze widoczny) ( 7pkt )
7. Odnaleźć w sektorze i zaznaczyć na mapie antenę nadawania fal długich. (5pkt)
8. Pozostać nie wykrytym przez cały czas trwania działań ( 15 pkt)
9. Wycofać się do własnej granicy. Zameldować powrót ( 2pkt) Za każdego żywego dodatkowo 2 pkt ( lub za oddział bez strat 10pkt).
Jakiekolwiek opuszczenie terenu gry oznacza jej zakończenie.
Kolejność realizacji celów ustala dowodzący oddziałem zwiadowczym.
ZADANIA JEDNORAZOWE MOŻE BYĆ ZREALIZOWANE TYLKO RAZ co oznacza że pierwsza grupa która tego dokona zaliczy je a pozostałe nie.
Numer telefonu oraz mapa dotrze bezpośrednio do dowódców oddziałów zwiadowczych.